مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-26اقتصادي

فارس من| نوسانات قیمت در بازار، عاملی جهت نپذیرفتن کار توسط پیمانکار


رییس اداره آبفا شهرستان مرودشت مهم ترین دلیل به تعویق افتادن پروژه آب رسانی سیدان را نوسانات شدید قیمت در بازار دانست و تاکید کرد: به دلیل نوسانات قیمت هیچ پیمانکاری جرات پذیرفتن پروژه را ندارد.

- در پی ثبت سوژه ای با عنوان سناریوی تمام نشدنی معضل کم آبی در شهر سیدان خبرنگار خبرگزاری فارس به سراغ رییس آبفا این شهرستان رفت و ضمن بازخوانی و واکاوی این سناریو خواستار پاسخ به این موضوع شد.

 رییس اداره آبفا شهری و روستایی مرودشت در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به پشت سر گذاشتن فصل گرما، میزان آب شرب مصرفی شهروندان سیدان کاهش پیداکرده و اکنون به صورت مقطعی مشکلی نداریم.

  منوچهری اظهار داشت: بسیاری از روستاهای بخش سیدان با مشکلات و معضل کم آبی روبرو هستند و تأمین آب شرب شهر سیدان نسبت به روستاهای تحت پوشش بسیار کم است.

وی افزود: طی چند ماه گذشته یک حلقه چاه جهت تأمین آب شرب شهروندان سیدان حفرشده که نیاز به 800 میلیون اعتبار به منظور تجهیز و برق رسانی دارد که متأسفانه علی رغم پیگیری به عمل آمده هنوز تأمین اعتبار نشده است.

منوچهری گفت: متأسفانه به علت نوسانات قیمت در بازار و به ویژه تجهیزات برقی، هیچ پیمانکاری جرات قبول پیمان را پیدا نمی کند که البته ما دست روی دست نگذاشته ایم و در تلاشیم این مهم زودتر رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نوسانات قیمت در بازار، عاملی جهت نپذیرفتن کار توسط پیمانکار

فارس من| نوسانات قیمت در بازار، عاملی جهت نپذیرفتن کار توسط پیمانکار